14/02/13

San Valentín


Volvemos do Entroido e xa  é Día dos namorados. Os alumnos e alumnas de 3º ESO convertéronse hai unhas semanas en trobadores e fixeron cantigas amorosas, de amor e amigo, ao xeito das cantigas medievais, que aproveitamos este día para amosarvos. Para velas todas podedes ir á web do noso centro.

Ondas do mar de Testal,
Onde está o meu amigo?
Eu sempre o hei de esperar.
Augas do mar de Testal,
Onde está o meu querido?
Eu sempre o hei de esperar.
Onde está o meu amigo
Que me deixou a chorar?
Eu sempre o hei de esperar.
Onde está o meu querido
Que nel non deixo de pensar?
Eu sempre o hei de esperar.

(Inés Carneiro e Leonor Pose)

 
Vaiamos bailar, amigas,
ao son destas cantigas.
Na fonte ata o amencer.
Vaiamos bailar, irmás,
ao son destas rimas.
Na fonte ata o amencer.
Ao son destas cantigas
e oxalá dure días.
Na fonte ata o amencer.
Ao son destas rimas
e oxalá tarde, amigas.
Na fonte ata o amencer.


(Aarón, Damián e Álex)

 
Meu amigo, rei dos ventos,
O cervo que leva a manada.
Non me volvas máis a auga.
Meu amado, rei dos ventos,
O máis forte entre os cervos.
Non me volvas máis a auga.
O cervo que leva a manada,
Afógasme nun mar de amor.
Non me volvas máis a auga.
O máis forte entre os cervos,
O teu mar lévame ao fondo.
Non me volvas máis a auga.

(Cristián González)

 






Dende que te fuches
Nada é igual.
Cústame todo,
Ata respirar.
Sígote querendo.
Despois de todo,
intento seguir;
pero sigues aquí,
preto de min.
Sígote querendo.
Recordo as túas palabras:
“Para sempre”, dicías.
“Prométesmo?”, insistía eu.
“Prometido”, respondías.
Sígote querendo.
E todo aquilo
Onde quedou?
O “para sempre” que?
Xa se che olvidou?
Sígote querendo.

(Isabel Burés)


Sei que nacemos para estar xuntos.
Non entendo que non esteas ao meu lado.
Preciso terte entre os meus brazos.
Estou namorado.
Corazón, corre a min.
Estou confuso,
Se cadra, indeciso.
Non comprendo a distancia que nos separa.
Es o único que preciso.
Corazón, corre a min.
Non podo seguir así,
Estou morrendo por dentro,
tan namorado
que ata me falta o alento.
Corazón, corre a min.
Ti elo todo,
todo o que quero ter.
Es o meu mundo,
non te quero perder.
Corazón, ven a min.

(Lara Fernández)

Sem comentários:

Enviar um comentário